2011. július 13., szerda

AZ ELSŐ! :)

Akkor belevágnék! :)
Évekkel ezelőtt az Nlc- sütik képpel fórumán kezdtem a netezést. :)  Rengeteg jobbnál- jobb receptet gyűjtöttem össze, amiket aztán többé- kevésbé ki is próbáltam, és lefényképeztem. :)
Mint a bemutatkozásomban is írtam, szeretném a recepteket itt összegyűjteni.
Nem vagyok se cukrász, se szakács, és fényképezésben se vagyok otthon nagyon :), de nem is az a célom, hogy szépségversenyre nevezzek be a képeimmel! :))
A recepteket  sajnos annak idején név nélkül mentettem el, ezért, ha valaki ráismer, hogy az övé, szóljon bátran, és odaírom. A mostanában készültekkel már nincs ilyen gondom, azokat be tudom azonosítani! :) A képek viszont kizárólag a sajátjaim! :)
... és akkor először egy kép az akkor méltán népszerű Barbie tortáról, amit a kislányom egyik szülinapjára készítettem-  ...és, mivel Neki ajánlottam ezt az oldalt mi mással is kezdhetnék! :)- ami azóta nagyon kinőtte magát, csodálatosnál- csodálatosabbak készülnek! :), Snöcy útmutatásai alapján készült.
Az alját kuglóf formában készítettem, piskóta. Beleszúrtam a  babát, és piros ételfestékkel színeztem meg a habot, úgy díszítettem. A piskóta nálam többnyire vizes piskóta.

A piskóta hozzávalói:

Ahány tojássárgáját veszünk, annyi evőkanál hideg vizet teszünk hozzá, és annyi kanál cukorral keverjük ki., amennyi a tojás, és a víz együtt. Ezután annyi evőkanál lisztet keverünk hozzá, amennyi a cukor volt. A tojások keményre vert habját, és sütőport vegyítünk hozzá. Kikent, lisztezett tepsiben sütjük.
A szoknyához pl..:
  • 6 tojás
  • 6 ek. víz
  • 12 ek. cukor
  • 12 ek. liszt
  • 1/2 cs. sütőpor.

2 megjegyzés: