2011. augusztus 20., szombat

Kínai sült tészta




Na, jó lehet, hogy most egy kínai a fejét fogja, vagy a hasát a nevetéstől, de nekünk ez nagyon bevált. Finom, kiadós, szóval gyakori vendég nálunk. :D
A recept a No Salty- n találtam. Az eredeti ott, először úgy készítettem (kivéve gomba), de azóta több zöldséget teszek hozzá. Nem rontott rajta.

Hozzávalók:
  • 50 dkg. spagetti
  • 1 fej lilahagyma
  • zöldborsó, kukorica, pritamin paprika
  • 1 szál sárgarépa
  • 50 dkg. csirkemell
  • wok, vagy kínai fűszerkeverék
  • szójaszósz
  • vaj
  • olaj
  • cukor.

Elkészítés:

A csirkét lehetőleg előző este befűszerezzük, és egy kevés szójaszószba áztatjuk. 
Megfőzzük a tésztát.
A zöldségeket megtisztítjuk, majd a lilahagymát, a sárgarépát vékony csíkokra vágjuk.
A húst megpirítjuk egy kevés vaj és olaj keverékében.
Kiszedjük és félretesszük, majd ugyanebben a serpenyőben megpirítjuk a zöldségeket, kevés sóval, cukorral és szójaszósszal ízlés szerint ízesítjük. 
A zöldségeket finom ropogósra pirítjuk (nem kell teljesen megpuhulniuk).
Kisebb adagokban rátesszük a tésztát a zöldségekre tovább ízesítjük a szójaszósszal, kevergetve kicsit pirítjuk.
A végén hozzákeverjük a húst.
Tálaljuk.

Én most fagyasztott vegyes zöldséget használtam hozzá. Szoktam egy pici vizet önteni a zöldségekre, tényleg keveset. Csak pár órát pácoltam a húst.





Jó étvágyat! :)

4 megjegyzés:

  1. Tetszik. Kis fogom próbálni. :))))

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik:) Az a lényeg,hogy nektek ízlik, nem a kínaiak eszik meg:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon gusztusos és nagyon finom! Ilyen nálunk is sokszor készül, hasonlóan. Szoktam hozzá káposztát is tenni, a kukoricát viszont kihagyom.

    VálaszTörlés
  4. Petra!
    Csak bátran. :)))

    Trollanyu!
    Köszi! :)

    Szabina!
    Köszi! :)
    Az is jó ötlet, káposztával is biztos nagyon finom.

    VálaszTörlés