2011. szeptember 23., péntek

Ferrarossi (filléres)



Ez az édesség egyszerűen remek! Szabinánál láttam. Nagyon gyorsan elkészül, nagyon finom, olyan grillázsos ízű! Köszönöm! :))) 
Eredeti recept Nála, én lefeleztem.


Hozzávalók:
  • 3 ek. méz
  • 7,5 dkg. cukor
  • 12,5 dkg. margarin
  • 10 dkg. keserű csoki
  • 7,5 dkg. darált dió
  • 12,5 dkg. natúr kukoricapehely.
  • mignon papír.


Elkészítés:

A mézet a cukorral felolvasztjuk, majd beleolvasztjuk a margarint s ha az is felolvadt, a csokit. 
Ezután belekeverjük a darált diót, és sűrűre főzzük.  
Levesszük a tűzről, belekeverjük a kukoricapelyhet, kanállal halmokat készítünk belőle a mignon papírokba. 
Fontos, hogy még melegen készítsük a halmokat.

Nekem 50 db. lett belőle, pici bonbonos papírokat használtam. Teás, és kávéskanállal rakosgattam a papírokba.










6 megjegyzés:

  1. Ezt lehet, hogy kipróbálom, van hozzá mindenem. Majd tudósítok, milyen sikere lett!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ötletes, nekem is tetszik. :)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki és egyszerű az elkészítése. Már kinéztem ezt Gerdinél, hamarosan elkészítem.

    VálaszTörlés
  4. Édes kis falatnyi halmok. :)) Örömmel látom, hogy ízlett nektek is! :)

    VálaszTörlés
  5. Jaj nekem, ezt én is kinéztem magamnak, nagyon guszta kis falatok! :))

    VálaszTörlés
  6. Kreatív konyha!
    Várom a tudósítást. :)

    Petra!
    ...valamint nagyon gyorsan elkészül. :)

    Trollanyu!
    Szerintem nem bánod meg, nagyon finom.

    Szabina!
    Bizony! Köszönjük! :)))

    Barbi!
    Ugye?, kis helyesek. :)))

    VálaszTörlés