2011. október 21., péntek

Karamellás keksz



A receptet Tücsök Bogártól mentettem, még a nyáron. A pudingport régóta megvettem már hozzá, de a kukoricalisztet, mindig elfelejtettem, ha vásárolni mentem. Most viszont elkészült végre, és nagyon- nagyon- nagyon... finom. Köszönöm a receptet! :)

Hozzávalók: 
  • 15 dkg. vaj
  • 10 dkg. porcukor
  • 1 tojás
  • 8 dkg. főzhető karamellás pudingpor
  • 20 dkg. liszt
  • 3 ek. kukorica liszt
  • 1 tk. sütőpor.

Elkészítés:

A vajat a cukorral habosra keverjük. 
Hozzáadjuk a tojást és ha a massza simává vált, hozzáadjuk a többi anyagot.
Egyneműsítjük, majd 30 percre hűtőszekrénybe tesszük. 
Kisebb adagokban lisztezett felületen 2-3 mm vastagságúra nyújtjuk, tetszőleges formára, mintára szaggatjuk. 
Sütőpapíros lemezre rakosgatjuk és 180 fokos sütőben 10-12 perc alatt készre sütjük. 
Jól zárható dobozban nagyon sokáig eláll.

Biztos, hogy elkészítem majd más ízű pudingporokkal is. 




2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy ízlett! :)))
    Ha ajánlhatom Neked, akkor a Haas tiramisus pudingporral feltétlenül próbáld ki. Tegnap mi olyat sütöttünk.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Nagyon ízlett. :)))
    A tiramisus porral is de finom lehet! :)
    Körülnézek, hogy hol kapható ez a pudingpor felénk, mert sokszor nem is olyan egyszerű, egy- két alapanyagot beszerezni :(

    VálaszTörlés