2012. június 8., péntek

Natúr szelet tésztával




A receptet a Nosaltyn találtam. Gyorsan kész, és nagyon finom, már nem először készült nálunk. :)


Hozzávalók:
  • 70-80 dkg. sertéscomb vagy karaj 
  • liszt, pirospaprika, bors, só
  • olaj
  • 1 cs. tészta (nálam spagetti).

Elkészítés:

A húst felszeleteljük és kiklopfoljuk.
Egy mély tányérban lisztet elkeverünk pirospaprikával.
A hússzeleteket sózzuk és a lisztbe forgatjuk, majd forró olajban egy kicsit megsütjük.
A sült húsokat egy lábasba szedjük, a forró olajat pedig rászűrjük.
Borsozzuk és öntsük fel annyi vízzel, hogy ellepje a húsokat.
Fedő alatt főzzük kb. 1 órán át, kis lángon, csak szépen forrjon. A húsról le fog jönni a sült lisztes bunda és jó sűrű szaftos szószt kapunk.
A tésztát törjük össze és sós vízben főzzük ki.
Együtt tálaljuk.



Jó étvágyat! :)

12 megjegyzés:

  1. Látszik rajta hogy nagyon finom lehet guszta!

    VálaszTörlés
  2. A natúr szeletet nagyon szeretem, pont ez volt nálunk egyik nap, csak nem tésztával. Egyszerű, de mégis mindig sikere van a húsimádó fiúknál:)

    VálaszTörlés
  3. Még eddig nem készítettem ilyet, de nagyon guszta nálad:)

    VálaszTörlés
  4. Szuper és egyszerű étek! Nagyon szeretném! :o)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szeretem az ilyen gyorsan elkészíthető ételeket! :P

    VálaszTörlés
  6. Nálunk gyakran készül ez a fajta szósz, mert nagyon szeretjük, és mindketten a lányommal készitsük másféle husokkal. A kis gyerekek nagyon szeretik persze tésztával, vagy spagettivel.
    Igazán guszta és finom, nálad!

    VálaszTörlés
  7. Nem ismertem ezt a fajta szószos húst, de nagyon tetszik, finom lehetett a tésztával! :)

    VálaszTörlés
  8. Így még nem készítettem husit, de húsimádó férfiim odalennének! Igazán jól néz ki!

    VálaszTörlés
  9. Éva!
    Igen, az volt, köszi szépen! :)

    Trollanyu!
    Ahogy mondod! Biztos a siker vele! :)))

    Kati!
    Köszi, nagyon finom, egyszer próbáld ki. :)

    Kriszti!
    Egyszerű és nagyon finom, köszi! :)

    Gabriella!
    :) Az ilyeneket én is nagyon szeretem. :)

    Elisabeth!
    Köszi szépen! No, igen csirkehússal is nagyon fini. :)

    Hankka!
    Nálunk nagyon szeretik, a tésztát tésztával na és persze ha hús is van hozzá... :D

    Gerdi!
    Köszi, kóstoltasd meg velük majd egyszer. :)

    VálaszTörlés
  10. Én annyit változtattam rajta, hogy kevés majorannát tettem bele, amikor a hús puha tejföllel behebartam. Egy alaprecept több változatban, de minkettő nagyon finom. Zsuzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!
      Igazán jó ötlet! Köszi, hogy leírtad! :)

      Törlés