2013. április 1., hétfő

Töltött tojás




Igazság szerint még soha nem készítettem töltött tojást. Mindig macerásnak gondoltam, pedig, mint utóbb kiderült, csöppet sem az. Mikor Krisztinél megláttam ezeket a gyönyörű képeket, tudtam, hogy most már nekem is kell ilyet készítenem. Ha nem is olyan, de hasonló összetételben el is készült. Mai reggelink ez volt, nagyon finom!



Hozzávalók:
  • nálam most 4 db. tojás
  • kb. 4- 5 dkg. margarin
  • só, őrölt fehér bors
  • 1 ek. majonéz.



Elkészítés:


A tojásokat 10 perc alatt keményre főztem, majd teljesen lehűtöttem és megpucoltam.
Félbe vágtam őket.
A sárgájukat egy tálba tettem, villával összetörtem, és krémesre kevertem a margarinnal, a majonézzel, a sóval és a borssal.
Csillagcsöves nyomózsákba tettem a kikevert krémet, majd  a tojásfehérjéket megtöltöttem vele.
Aprított újhagymával díszítettem, friss kenyérrel, zöldségekkel tálaltam.






Jó étvágyat! :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek! A fotók is! :) tegnap degeszre ettem magam sütikkel, de ebből most bírnék enni...nem is egyet. :D

    VálaszTörlés
  2. De csinos tál! A tojás mindig jó ötlet, gondolom isteni reggeli volt!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek! Én mindig teszek hozzá májkrémet és petrezselyemzöldet,viszont a margarint elhagyom, szerintem, úgy még különlegesebb!
    ha érdekelne; http://www.martyhobby.blogspot.hu/2010/12/buek.html

    VálaszTörlés
  4. Nagyon mutatós és nagyon finom lehetett. Már én is akartam készíteni, de mindig olyan tojásom van, amit nem tudok rendesen megpucolni, mindig tiszta roncs lesz a fehérje, úgy rá van tapadva a héja. Régebben így lett pl. petrezselymes töltött tojás helyett petrezselymes tojáskrém, ami a blogomon is fönn van. Most meg úgy kiszámoltam a húsvéti főtt tojást (20 db-ot főztem), hogy már csak 1 db van belőle. De ami késik, nem múlik :)!

    VálaszTörlés
  5. Ditti!
    Köszönöm szépen! :)

    Horimarika!
    Köszi szépen! Valóban nagyon- nagyon finom és kiadós reggelink volt. :)

    Márti!
    Köszönöm szépen! :) Láttam már olyan receptet is, nagyon jól hangzik, megnézem a Tiéd is, köszi, hogy betetted ide. :)

    María!
    Nagyon finom volt. Na, a tojáspucolás az nekem sem mindig sikerül. Mindig lehűtöm hideg vízzel, rögtön ahogy megfől, aztán vagy szépen sikerül leszedni, vagy nem. :) A tojáskrém is nagyon fincsi, ha mégse lennének szépek a tojások. Azt már többet is kipróbáltam. :) Jó sok tojást megfőztél húsvétra, nem semmi. :)

    VálaszTörlés